Pulse of love 10/12/2013

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Εσύ δεν είσαι το Εγώ

Στη ζωή σας : «Δεν είσαι Εγώ»
Μέρος πρώτο

Η ζωή φέρνει πολλές καταστάσεις στις οποίες η ¨παράδοση¨ δεν είναι εύκολη. Ευτυχώς υπάρχει μια στρατηγική που έχει πάντα αποτέλεσμα. Αντί να εστιάζετε την προσοχή σας στην αντίδραση της στιγμής, κάντε ένα βήμα πίσω και επιβε­βαιώστε ποιοι στ’ αλήθεια είστε. Ο αληθινός σας εαυτός δεν έχει στόχους. Ζει στο παρόν ανταποκρίνεται στη ζωή ανοιχτά. Έτσι, η στάση που πρέπει να κρατάτε απέναντι σε οποιαδή­ποτε προγραμματισμένη αντίδραση -που είναι το μόνο πράγ­μα το οποίο έχει να σας προσφέρει το εγώ- είναι πάντα η ίδια: «Δεν είσαι εγώ». Αφήστε τον φόβο, τον θυμό, τη ζήλια, την αγανάκτηση, τη θυματοποίηση ή οποιαδήποτε άλλη προ­γραμματισμένη αντίδραση να εμφανιστούν. Μην τους αντι­στέκεστε. Όμως, τη στιγμή που θα τις αισθανθείτε μέσα σας, πείτε: «Εσύ δεν είσαι εγώ».
Με ένα σμπάρο πετυχαίνετε δυο τρυγόνια. Κάνετε το εγώ σας να καταλάβει πως έχετε αντιληφθεί το παιχνίδι του και καλείτε τον αληθινό σας εαυτό να σας βοηθήσει. Αν η ψυχή σας είναι ο αληθινός σας εαυτός, τότε έχει τη δύναμη vα σας μεταμορφώσει, αρκεί να της ανοιχτείτε. 



Θα καταλάβετε πως οι αντιδράσεις σας προέρχονται πλέον από το επίπεδο της ψυχής όταν καταφέρνετε τα ακόλουθα:
Ø Αποδέχεστε την εμπειρία που βρίσκεται μπροστά σας 
Ø Εγκρίνετε τους άλλους και τον εαυτό σας 
Ø Είστε ανοιχτοί στη λύση που διαφαίνεται 
Ø Αποσπάτε τον εαυτό σας από τις αρνητικές επιρροές 
Ø Παραμένετε ήρεμοι μπροστά σε στρεσογόνες καταστάσεις 
Ø Συγχωρείτε όλους όσοι σας προσέβαλαν ή σας έβλαψαν 
Ø Προσεγγίζετε την κατάσταση δίχως εγωισμό και με δικαιο­σύνη  απέναντι σε όλους 
Ø Ασκείτε μια γαλήνια επιρροή στους άλλους 
Ø Δεν κρίνετε τους άλλους, έτσι ώστε κανείς γύρω σας να μην νιώθει πως έκανε λάθος

Αυτές οι αντιδράσεις δεν μπορούν να εμφανιστούν με τη βία ή να προσχεδιαστούν. Αυτό δεν γίνεται, αν θέλετε να μεταμορφωθείτε πραγματικά. Είναι σφάλμα να τις υιοθετείτε μόνο και μόνο επειδή πιστεύετε πως σας κάνουν να δείχνετε καλοί. Όσο εξοργιστικό κι αν είναι να πέφτεις πάνω σε ανθρώπους που είναι πεισματικά μικρόψυχοι και εγωιστές, η αρετή που επιβάλλεται με το ζόρι μπορεί να είναι εξίσου εξοργιστική. Το πρόβλημα είναι πως αυτό που πραγματικά χρειά­ζεται -η παράδοση- δεν έχει συμβεί. Όσοι παριστάνουν τους ενάρετους δημόσια έχουν απλώς βρει ένα καινούργιο πρό­γραμμα για το εγώ τους, που τους κάνει να δείχνουν καλύτεροι απ’ ό,τι πραγματικά είναι.

Όταν συνειδητοποιείτε πως αντιδράτε από το επίπεδο του εγώ, σταματήστε και πείτε: «Δεν είσαι εγώ». Και μετά; Υπάρ­χουν τέσσερα βήματα που επιτρέπουν στην ψυχή σας να δώσει μορφή σε μια καινούργια αντίδραση.
1. Να είστε πάντα σε επαφή με τον πυρήνα της ύπαρξής σας.
2. Να είστε διαυγείς.
3. Να αναμένετε το καλύτερο.
4. Να παρακολουθείτε και να περιμένετε.



Απόσπασμα από το βιβλίο του 
Deepak Chopra
Ανακαλύπτοντας το Σώμα"
"Ανασταίνοντας την Ψυχή